Розпочніть власну справу та отримайте підтримку на час становлення бізнесу.
Автобізнес – галузь, котра завжди має та матиме попит. У сучасних умовах вона забезпечує обслуговування транспорту як цивільних, так і військових, що додає важливості якісній та злагодженій роботі автомайстерень та магазинів. Автомагазини та СТО часто стають вибором підприємців, які тільки починають ведення бізнесу та особливо військових, що повернулися до цивільного життя. Цей процес вимагає чимало зусиль: пошук приміщення, персоналу, обладнання, а також вибір програмного рішення, яке дозволить автоматизувати ведення бізнесу саме такої специфіки.
З якими викликами стикається автобізнес?
Ведення будь-якого бізнесу неможливо без складнощів, особливо на початку шляху. Успішний старт опиняється під низкою загроз: висока конкуренція, недостатня організація робочих процесів, невпорядкованість даних про клієнтів, складнощі із налаштування постачань, витрати часу на облік фінансів, помилки через людський фактор та безліч інших.
Для початківців особливо важливим питанням є пошук надійних постачальників, які пропонують якісні запчастини, дотримуються термінів. Правильним рішенням є використання готової перевіреної бази. Для підбору деталей та замінників краще користуватися автоматизованими рішеннями, оскільки вручну цей процес значно довший та менш ефективний. Про облік складу годі й казати: на переоблік може піти цілий робочий день, а гарантувати відсутність помилок неможливо, тож ручна інвентаризація краде велику кількість найдорожчого ресурсу – часу.
Варто пам’ятати також, що діяльність автомагазину та СТО передбачає також роботу із клієнтами, облік фінансів, податкову та бухгалтерську звітність. Для того, аби уникнути можливих помилок або загублення даних та значно зекономити час варто звернути увагу та програмні рішення для автоматизації бізнесу.
Навіщо потрібна спеціалізована програма для автобізнесу?
Ефективна програма для автомагазину має фокусуватися на обслуговуванні усіх моделей та модифікацій автомобілів, наявних на ринку України. Підібрати правильну запчастину серед десятків виробників є дуже складною задачею без каталогів та спеціалізованого програмного забезпечення. Крім того, важливо одразу бачити усі доступні ціни в одній системі, адже на ринку діють десятки великих постачальників та ще більше дрібних, що ускладнює пошук якісних деталей за адекватну ціну. Це дасть можливість запропонувати клієнтам найвигідніші умови та підвищити лояльність для майбутнього розвитку.
Функції софту для СТО та автомагазину
Спеціалізована програма для автомагазину має володіти наступними властивостями:
- ● повний каталог запчастин та аналогів із регулярним оновленням позицій та цін.
- ● список постачальників оригінальних запчастин та реплік.
- ● контактна служба підтримки.
- ● забезпечення обліку клієнтів із детальними даними щодо візитів, стану автомобіля, проведених робіт, потрібних деталей тощо.
- ● засоби для комунікації із клієнтами (СМС розсилки).
- ● ПРРО для проведення продажів.
- ● інструменти для роботи із складом: автоматичний підрахунок надходжень, списань, продажів товарів.
- ● облік фінансів та статистика з продажів, прибутковості бізнесу, популярності товарів.
Завдяки автоматизації робочих процесів власники бізнесу та працівники можуть сконцентруватися на сервісі та розвитку, у той час як значна частина рутини буде виконуватися програмно. На ринку українського програмного забезпечення є широкий вибір софту, зокрема спеціалізованих рішень для автобізнесу. Серед таких програм AutoSelling – комплексна програма для автомагазинів та СТО із багатим функціоналом та унікальними каталогами.
Автоматизація автомагазину від AutoSelling
Autoselling покликана розв’язувати специфічні задачі автобізнесу, адже надає актуальну інформацію про ринок в Україні та потрібний функціонал для його ефективного ведення. Зокрема, компанія пропонує користувачам власну базу постачальників та запчастин, що налічує понад 100 перевірених продавців, з їх асортиментом та даними про склади, та мільйони деталей та крос-пар. Ця база є більшою за інші наявні каталоги та регулярно оновлюється для максимальної відповідності сучасному авторинку України.
Autoselling поєднує у собі багато можливостей автоматизації автомагазину: облік клієнтів та складу, приймання замовлень, фіскалізація, формування ТТН, звітність, вбудований ПРРО, запис клієнтів на візити до сервісу, бонусна програма, збереження даних про авто клієнта та виконані послуги, фінансовий та бухгалтерський облік. Цей функціонал допомагає оптимізувати ведення бізнесу не лише для підприємців-початківців, але й для досвічених бізнесменів.
Спеціальна пропозиція для ветеранів
З 2024-го року Autoselling реалізує ініціативу для ветеранів та членів їх родин, які започатковують власну справу в галузі бізнесу автотоварів та автосервісу. Компанія надає піврічний безплатний період користування системою Autoselling, а також консалтинг по розвитку бізнесу.
Що фактично це дає? Якщо у ветерана, чи когось в його родині з’явиться бажання організувати своє СТО та автомагазин, то Autoselling готовий допомогти в таких питаннях організації бізнесу:
- 1. система обліку замовлень, робіт, фінансів складських залишків та CRM;
- 2. безкоштовне ПРРО;
- 3. безкоштовні каталоги запчастин та бази даних для підбору;
- 4. контакти постачальників обладнання в регіоні;
- 5. контакти постачальників запчастин та сервіс пошуку найдешевших пропозицій;
- 6. інтеграції з постачальниками, Новою поштою, смс та телефонією;
- 7. консалтинг по організації бізнесу;
- 8. безкоштовний майданчик для торгівлі запчастинами в інтернеті.
Варто звернути увагу на те, що для молодого бізнесу особливо важлива підтримка. У випадку із програмними продуктами йде мова про відповідальну службу техпідтримки Комплексна допомога та консалтинг – це саме те, що необхідно для впевненого старту. Підтримка AutoSelling допоможе із запуском та налаштуванням програми, а також надасть відповіді на усі питання щодо автоматизації магазину автозапчастин або станції обслуговування.
Ветерани та їх родини можуть отримати повноцінну опору для розвитку бізнесу, необхідну підтримку при налаштуванні роботи системи та додаткову інформацію щодо грантів. Спеціальна пропозиція від AutoSelling для ветеранів передбачує комплексну допомогу на старті автоматизації бізнесу та 6 місяців безоплатного користування системою. Ця пропозиція не обмежена за термінами та кількістю учасників. Для клієнтів AutoSelling також доступний маркетплейс запчастин https://motorno.com.ua/ без абонплати чи оплати кліків.
Автоматизація автомагазину та СТО – ефективне рішення для оптимізації часу та зусиль. З правильно обраним софтом бізнес стає не тільки простішим та прозорішим, але й отримує новий простір для розвитку. Завдяки AutoSelling підприємці отримують ефективну програму для обліку, готову базу запчастин та постачальників та спеціалізований торговий майданчик, що дозволяє мінімізувати витрати, у тому числі на рекламу. Відвідайте сайт AutoSelling, щоб дізнатися більше про можливості системи та спеціальну пропозицію, із якою почати свій бізнес стає дійсно простіше.
Команда AutoSelling