Автоматизація управління як інструмент підвищення доходу та популярності фітнес-центрів

Ведення успішного бізнесу вимагає більше організаційних рішень, аніж тільки наймання кваліфікованих фахівців. Особливо це актуально для спортивної сфери: мало пропонувати тренування, професійних спортсменів-тренерів, круті тренажери. Клієнту необхідно надати класний сервіс, за яким він захоче повернутися. Щоб навести порядок та налагодити функціонування підприємства, рекомендовано застосовувати сучасні CRM-системи. В цій статті розберемося, чому важливо впроваджувати системи автоматизації бізнесу в роботу фітнес-центрів та в чому ефективність таких інструментів.

Що допоможе автоматизувати робочі процеси?

CRM (Customer Relationship Management) – програмне забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами з метою оптимізації робочих процесів. Сучасні CRM застосовують практично скрізь, де є комунікація з потенційним покупцем та можливість провести продаж товару чи послуги. Бізнес, пов’язаний з фітнесом та спортом, застосовує таке програмне забезпечення та отримує відмінний результат щодо збільшення прибутку.

CRM-систему легко інтегрувати з смс-розсилками, електронною поштою, соціальними мережами (Facebook, Instagram, Telegram, Viber), що є їх безперечним плюсом.

Для кого актуальна система CRM?

  • • фітнес-клуби;
  • • спортзали;
  • • стадії танців, йоги, пілатесу;
  • • студії бойових мистецтв;
  • • спортивні гуртки;
  • • оздоровчі центри.

Не менш важливою є автоматизація рутинних процесів, якими займаються адміністратори/менеджери. CRM надає змогу оптимізувати такі процеси як:

  • • комунікація з клієнтами (розсилка повідомлень та нагадувань);
  • • записи до тренерів;
  • • складання графіка тренувань;
  • • швидке отримання доступу до інформації про клієнта, а також можливість вказати сегменти окремих відвідувачів з метою формування звітів або спецпропозицій;
  • • ведення основної документації та ключових операцій в одній програмі, що дозволяє виконувати великий обсяг роботи за короткий час;
  • • відстежування абонементів та депозитів;
  • • ідентифікація за клубною карткою.

Система працює в хмарному форматі, тому в неї можна зайти з будь-якого робочого пристрою, але за потреби є налаштування з обмеженим доступом лише адміністратора або начальника. Якщо власник бізнесу захоче розширити мережу та відкрити ще один або кілька клубів, то інформацію про нові заклади буде додано до загальної системи. Вся важлива інформація зберігається, тому відкриття філій ніяк не впливає на роботу вже наявних, а новим працівникам буде легше увійти в курс подій і навчитися працювати в системі.

LuckyFit українська CRM-система з великим вибором можливостей та переваг для власників бізнесу у спортивній сфері. Програма має весь необхідний набір інструментів та функціонал, які допоможуть грамотно налагодити роботу всього персоналу.

Для тестування користі LuckyFit для бізнесу можна скористатися 14-денним безкоштовним пробним періодом, щоб оцінити її функціонал.

Клієнтоорієнтованість

Погодьтеся, приємно, коли на День Народження вам приходить смс із привітаннями та корисними бонусами від улюбленого клубу. Або коли приходить нагадування про тренування – відразу виникає почуття, що про тебе думають, піклуються.

Робота з кожним лідом (клієнтом) також допомагає підтримувати високий рівень клієнтоорієнтованості.

CRM-система LuckyFit зберігає важливу інформацію про відвідувачів (номер телефону, електронну пошту, дату народження, історію відвідувань, оплат тощо).

У спортивні зали щодня приходять сотні клієнтів: в такому великому потоці людей важливо досягти системності та організованості з урахуванням різних можливих ситуацій:

  • • можливо, хтось має обмеження щодо стану здоров’я;
  • • комусь підходить певний час для занять;
  • • іншому клієнту важливо, наприклад, збільшити м’язову масу, схуднути чи підготуватися до змагань.

Фізично такий обсяг інформації важко враховувати, і якщо взяти до уваги людський фактор, завдання практично нереальна. Тому, CRM-система допоможе у реалізації комунікації, взаємодії та постановці завдань щодо клієнтів.

Ще однією зручною опцією є можливість приєднати Binotel – розумну телефонію для бізнесу. З нею стало ще легше тримати зв’язок з клієнтами, отримувати зворотний зв’язок і побажання.

Відчуття турботи та індивідуального підходу до кожного допомагає отримати позитивні відгуки, бути на слуху та включити принцип сарафанного радіо – мотивувати клієнтів рекомендувати зал чи студію рідним та друзям.

Питання фінансів

CRM-система – незамінний помічник у розрахунку заробітної плати та фіксуванні всіх зарплатних даних: у програмі легко та зручно контролювати робочий час співробітників, позанормові години та нараховувати зарплату (фіксовану ставку, а також відсоток від продажу).

Крім того, система – відмінний ресурс для моніторингу оплат від клієнтів, аналізу продажу та витрат, середнього чека. Для бізнесу важливо бачити реальну картину грошового обороту і в разі чого вносити корективи в роботу персоналу.

Швидкі продажі

Налаштування воронок продаж – важлива складова сфери обслуговування, що допомагає потенційному клієнту пройти шлях від першого знайомства до купівлі продукту.

За допомогою зручного віджету для виконання планів продажів зручно відстежувати прогрес та розуміти, на який відсоток виходить клуб у поточному місяці.

Завдяки функціоналу систему можна використовувати як у маленьких студіях, які тільки відкрилися, так і у великих клубах, що знаходяться в цій сфері вже багато років.

Аналітика

Інтеграція CRM із СКД (системою компонування даних) – ще одна з важливих та корисних функцій. З нею легко відстежити найпопулярнішу послугу в клубі, слабкі місця воронок продажів, щоденну конверсію (формувати тижневий та місячний звіт відвідуваності), ефективність комунікації з клієнтами. 

За допомогою аналізу цієї інформації можна вчасно відреагувати на окремі недоліки та побудувати оптимізацію роботи команди, щоб розвиватися та зростати у доходах клубу.

Робота з додатком

У бізнесі важливо запустити програму на смартфон, щоб працівники могли за необхідності внести корективи до графіка.

Клієнти мають можливість завантажити та встановити LuckyFit для:

  • • записів на індивідуальні та групові тренування;
  • • перегляду графіка роботи тренерів;
  • • перегляду даних про свій абонемент та керування його статусом;
  • • ознайомлення з останніми новинами про свій фітнес-клуб, щоб дізнатися про акції та спецпропозиції;
  • • керування своїм розкладом;
  • • ідентифікації у залі за допомогою програми.

Для клієнтів додаток доступний безкоштовно, що є безперечною перевагою та приємним бонусом.

Система автоматизації – незамінний помічник у веденні бізнесу. Без неї дуже важко тримати все під контролем і не припустити помилок. Автоматизація — чудова стратегія збільшення прибутку.

Вся команда LuckyFit працює на отримання якісного результату, постійно вдосконалює систему, надає технічну підтримку та якісну допомогу при навчанні роботи в програмі та всіх важливих налаштуваннях.

Любов до роботи та спільної справи – ось, що приносить бажаний результат.

Команда LuckyFit

miisoft
Logo
Shopping cart