Спробуйте забути на кілька годин про смартфон і замінити його на компʼютер – перенесіть туди своє спілкування, перегляд контенту, все, що стосується дозвілля та роботи. Не дуже зручно? Десь так почувається ваша компанія, якщо ви не використовуєте спеціальний мобільний додаток. Яким він має бути? Які проблеми вирішує і що зміниться з його використанням? Розберемось на прикладі мобільного додатку для бізнесу RemOnline.
Контроль усіх процесів з будь-якої точки світу
Стійке зростання неможливе без можливості миттєвого контролю бізнес-процесів та відстеження показників. Ви можете отримати це в додатку, що поєднує CRM-систему, програму для складського та бухгалтерського обліку, а також контролю співробітників.
- Співробітники просто у смартфоні зможуть керувати замовленнями, продажами та комунікацією з клієнтами, коригувати дані, додавати коментарі та фото. Словом, такий додаток має всі можливості повноцінної програми для бізнесу.
- Керівникам та власникам стане доступний моніторинг поточних даних, відстеження замовлень, грошових потоків та інших показників. Це допоможе тримати бізнес під контролем, миттєво отримувати необхідні дані та заощаджувати час на комунікації.
«Якщо клієнти телефонують з приводу замовлень, коли нас немає на місці, я одразу в додатку дивлюсь актуальний статус. Можу зрозуміти, коли обіцяли клієнту, коли буде готово і тому подібне. Не треба бігти до комп’ютера чи завжди бути в майстерні.»
Іван Кравченко,
Співвласник August Shoe

Планувальник робіт у додатку RemOnline
Економія на облаштуванні робочих місць
Щоб ретельно відстежувати роботу команди, фіксувати ключові особисті показники та мотивувати співробітників, потрібно створити особисті робочі місця з ноутбуками. Але що робити, якщо специфіка бізнесу (ритейл, СТО, логістика) не дозволяє зробити це? В такому разі зверніть увагу на застосунки, що містять усі функції для комфортної роботи.
З мобільним додатком для бізнесу RemOnline співробітники зможуть переглядати, редагувати статуси і деталі замовлень, генерувати посилання та QR-коди для оплати, сканувати штрих-коди товарів і послуг з автоматичним підрахунком вартості тощо. Команда отримає більше гнучкості та швидкості в роботі, а бізнес заощадить на площі та обладнанні.

Прийом платежів у додатку RemOnline
«Ми просто з телефону скануємо товари по штрихкодах і проводимо продажі. Можна вільно пересуватися залом, не потрібно сидіти за робочим місцем і мати окремий ноутбук. Це зручно.».
Анна Желєзнова,
Співвласниця сервісного центру THE STORE
Синхронізація команди та прозора комунікація
Дзвінки та месенджери – не найкращі рішення для координації між підрозділами компанії. Важливі деталі губляться, забуваються, а пошуки контакту чи фотографії забирають цінний час. Щоб уникнути цього, варто використовувати єдину хмарну систему з такими можливостями:
- Перевірка інформації щодо замовлення дорогою до клієнта і під час роботи
- Додавання фотографій та коментарів до замовлення просто у додатку
- Відстеження історії обслуговування клієнтів для персоналізованого сервісу
Такі функції, до прикладу, доступні в додатку RemOnline. Його правильне використання може прискорити робочі процеси – виїзні співробітники вносять дані в систему і офіс миттєво отримує оновлену інформацію. Жодного «зіпсованого телефону» і часу, витраченого на зʼясування деталей, а не роботу.
«Монтажники скинули заміри в додаток і офіс автоматично їх отримав. Поки хлопці їдуть з обʼєкту, замовлення вже автоматично опрацьовується. Телефонні процеси гальмують роботу – або немає можливості відповісти, або не зрозуміли, або забули.»
Володимир Клебанюк,
Засновник і директор К4 Груп

Робота виїзного працівника у додатку RemOnline
Швидке оприбуткування та додавання товарів до замовлення
Часто оприбуткування забирає багато часу, адже потрібно вручну вводити назву, модель, детальний опис, артикул чи інші властивості товару. Коли йдеться про партії товарів або повторювані позиції, можна скористатись імпортом з Excel-файлу від постачальника, але що робити, коли потрібно швидко додати певну кількість унікальних позицій?
Вихід – застосунок зі штучним інтелектом, що працює в інтеграції з камерою. Наприклад, у RemOnline ви можете просто навести камеру на товар, а додаток ідентифікує його і автоматично заповнить необхідні поля для оприбуткування. Також цю технологію можуть інтегрувати і в додавання товарів до замовлення – навели камеру і все готово.
Отже, мобільний додаток – це must have, якщо ви прагнете працювати продуктивніше і швидше, автоматизувати процеси, розвиватись і масштабуватись. Використовуйте спеціальний застосунок і контролюйте всі бізнес-процеси 24/7, досягайте точності в комунікації, спростіть роботу команди та вдосконалюйте клієнтський сервіс. Все для того, щоб отримати більше часу, а час – це гроші.
Команда RemOnline